Monday, January 28, 2013

Mi Amore

HE CAME BACK.
>Happiness<
:)

The Last Stand is awesome!! 10/10
Comedy+action by Arnold S! 
Thanks F.

Friday, January 25, 2013

Tukar dept.

HAISH
Letting me go but still want me in it.
I'm totally confused!

.Project & Fit Out Dept.

:B

Hai Didiey!
You're almost 6 years!
Behave okay since papa not around. :"(
*hugs*
Gila.
tsktsk

.MidValley.TeddyTales.31.03.2007.

Monday, January 14, 2013

BONUS 2013: BR1M & REBAT RM200 SKMM

Apaaaa?!!! Tak daftar lagi? Cepat klik 2 link ni isi form ONLINE n SUBMIT!

pssst : Kalau xsilap ada 70 jenis model smartphone yg di tawarkan. Tapi kena semak dengan telco provider eperti Maxis Berhad, Celcom Axiata Berhad, DiGi Telecommunications Sdn Bhd, U Mobile, YTL Communications, Tune Talk dan Clixster. Xpayah nak tunggu hujung tahun n appraisal. Sayang M'sia! :D Pilihin Raya after CNY?

Countdown 2013@the Curve

The first time ever, celebrate new year countdown in 24 years old eyh! HAHA
Excited gila sebab we 'the Management team' xpyah nak selit2 dgn orang ramai during the happening concert! Sebab we got the VIP tent yang sgt selesa n boleh tengok orang lain terkinja-kinja LOL! The songs choice pun sangat fresh n vibe!
So the theme is blue! 
Jump suit yg lama gila usha sana-sini. Last season ada SALE kat MNG and it's 50% from RM229! 
Gila takk beli? ;D Suka sangat sebab it's a one piece n the material is so comfy!

psst : Nak pergi toilet pk 1000kali. -.-''


Sunday, January 13, 2013

The Back Up Plans -2013-

Kunfayakun.
I believed in that.
I survived.
Career development?
Relationship?
A house? A motorbike?
Family?
*Arggghhhhh*

Poker Face :8

It's everywhere, its a viral.
HAIH
And 
Me too.
I've learn from 'the best'
HEH

Maut Di Gilis

MeiMei
8.15am
9.1.2013
Tanda-tanda : Demam, Tak lalu makan, Menyendiri, Xaktif

:"( Xda feeling nak update pasal MeiMei. It's still haunting me. :(
Im so sorry. I really mean it Mei :( MISS U.

Thursday, December 13, 2012

My Dilemma

:((
I'm frustrated.
Don't know what I am supposed to do.
I'm losing my path.
I'm losing my future.
Everything.
December have become CRUEL to me.
I'm stuck in the middle of nowhere.

-DECRUELEMBER-

Ya Allah, give me your An-Nur. Amin.

Tuesday, December 11, 2012

121212

Semua orang doa yang baik-baik hari ini. Tapi apa yang telah di rancang x menjadi. 
I FAILED.
Redha.
DIA tahu apa yang terbaik untuk aku.
InsyaAllah.

psst: Semalam mimpi macam2. :( Semoga berbahagia semua. AMIN.

Tuesday, December 4, 2012

Sarcastic Smiles

Nobody said it was easy.

psst: Don't forget to see the beauty, in simple things.

Wednesday, November 14, 2012

2008-2012[Change]-->2012-2016[Forward]

Alhamdulillah, the BEST MAN WIN__OBAMA!
US President 4+4 years!
 WHY HIM?
Since Obama defeated Mitt Romney from Republican, people now been able to breath normally. He was so confident to get over Romney and stayed for another 4 years. Some sources said if Romney won the election, Iraq will became more disaster than ever. Allah knows the best. I had this perusal during I went to Suruhanjaya Perkhidmatan Awam(SPA), KKM interview as Science Officer. Luckily, the interviewer asked me the current issues that happened in US. I had clear vision on Obama, he got few of things that been accomplished during first semester of his career ;-

1. Get the US army to get off from Iraq, people cheering out with his bravery though!
2. He end up the war that been started by Bush in Iraq and also Afghanistan.
3. He closed the prison door of Guantanamo, Cuba even he had to go through lots of obstacle.
4. He stressed on US was not Muslims enemy since 11 September incidents.
5. He totally changed the US Healthcare System by introducing Health Insurance Law, thus making him ''the apples of everyone's heart''.

How's Malaysia? 

 
 

Tuesday, November 13, 2012

Popular sangat ke Zahiril Adzim?

*credit pic to his blog-Zahiril Adzim
Bogel Menuju Tuhan?
Jangan berprasangka negatif.
 Ianya adalah satu wardah dan hadiah buat peminat selain bergiat aktif di alam blog. 
I'm not his fan though. But since tengok dia buat surprise kat her fanatic fan dalam rancangan Meletop siri ke 2 semalam (setiap hari Selasa, 10 malam) Astro,104 macam rasa nak buat research plak kan! lol
Pernah la tengok dia berlakon dalam Juvana n Parit Jawa! He's so talented okay!
Btw, he got married with Shera Ayop, n papa-to-be(5 weeks).
 Congrates! 

*Suka sangat artis-artis Malaysia dah banyak berubah ke arah kebaikan. Terbaru, Pierre Andre #quotes- "Anugerah paling bernilai yang kita ada adalah kalimah Laa 'ilaa haillallah, Jagalah kalimah ini dalam diri kita".
 AMIN


Future-Imam-To-Be

#np-Where have you been by Rihanna

#truestory.

Finale!

Whewh!
Akhirnya terungkai sudah kata laluan yang membuat aku xboleh nak update blog ni.
Korang tahu kan since ter- ''Forget Password''.
Korang boleh 'retrieve' dengan masukkan nombor handphone.
Kemudian, Google akan send a SMS :
 ''Your Google verification code is ******''
 +35699189189
Pastikan nombor tu xde kredit sebab takut kena cas! lol


Wednesday, March 14, 2012

A Little Thing Called Love

pssstt : Baru pas nonton 'A Little Thing Called Love' dari Thailand.
P'Shone n Kun Nam.
It's hurt eh, sayang orang lain tapi dapat org lain+luahkan cinta tapi da terlambat & berpunya(walaupun dah berpunya tapi HATi dia bukan dekat pasangan)+oleh sebab SETIA nya perasaan CINTA tu akhirnya dorang bersama after 9 tahun terpisah dan bina kerjaya masing2. That is soooo sweet! >< Anyoooo. Mencurah2 lagi air mata ke ladang gandum!!

Tuesday, March 13, 2012

A Walk To Remember

"Love is always patient and kind.
It is never jealous.
Love is never boastful or conceited.
It is never rude or selfish.
It does not take offense and is not resentful."

psssttt: A great and sad movie, why i didn't watch it for 10 years before. -.-'' Everlasting love. :')

Monday, March 12, 2012

T-T

Dont cry for someone who wouldn't cry for you.
*lapairmatalajulaju*
Anyone can catch your eye, but it takes someone special to catch your heart.

U : Ada jawatan kosong ni, nak isi x?
I: Erm apa dia?
U: Full time housewife.
I : I pun ada jawatn kosong jugak.
U: Apa?
I : Full time IMAM.

:')) I'Allah.

Next to you.


 
#23 : Orang yang begitu mencintaimu, tidak pernah memaksa kamu memberinya sebab dan alasan, walaupun hatinya meronta ingin mengetahui, kerana dia tidak mahu kamu terbeban dengan karenahnya. Saat kau pinta dia berlalu,dia pergi tanpa menyalahkan kamu, kerana dia benar-benar mengerti apa itu CINTA. :'))

29022012

.Gone.

His smile. His eyes. His Lips. His hair. His laugh. His hands. His weird faces.
His --- everything.
*thought of someone*
:'(
Lagu Kita-Aizat.
#awakgunagunasayake??#
Thanks to all my besties for the support :
♥ NAdia : Be strong gf, Time Heals Almost Everything. High expectation will lead to dissappointment. La Tahzan.
♥ Sya : What doesnt kill you will make u STRONGER!
♥ Dila : LOVE when u READY. Not when u're lonely. Its not worth to fight for.
♥ Yana : Have to let go even its hard. :(
♥ As : Putus jiwa? Rilez ah. -.-''
♥ Ayie : U nak bf cane? Ill find for u. Duduk n citer kat i now. :'(
♥ Halim : U'll find someone better.
------------------------------------------♥---------------------------------♥-----------------------------------------