Wednesday, October 26, 2011

ஹாப்பி தீபாவளி !!

Tenenettetttt. *incoming text* -MAMA-
''Camno kojo? Buleh buat?*

Text ringkas. Tapi mampu buat aku tersenyum tatkala kesibukan melayan karenah/ragam manusia didalam farmasi. Mama memang seorang penyokong kuat, pemberi komen+nasihat yang bernas dan segalanya. Oleh kerana keredhaan dia untuk aku bekerja di farmasi, 'triple payout' aku dapat untuk cuti umum Deepavali! Alhamdulillah.  Walaupun penat dan farmasi HealthLane Family, 4 kali ganda besar dari farmasi Materia MEdica, Tesco Extra tempat aku part time dulu, tapi x menggugat keimanan untuk rasa down. Malah lagi bersemangat sebab ;

1. Kedai-kedai Nichii Kitschen Cotton On Giordano Treats etc berderettt sebelah-menyebelah farmasi. Strategik! :p Patung bergaya urban melambai-lambai suh datang membeli *mcm dlm citer SHOPAHOLIC* :p
2. Suasana kerja yang kondusif, sume lengkatp dalam mall+kawan-kawan baru (Mida, Jie, Kak Su, Miss Lo, Say Kee, YY, Fana, dan Aisha). Padahal xsampai smgu pun kerja tapi 'masuk' kepala.
3. Promoter Parkson depan kedai usha-usha lak kan, tuff plak kan. haha
4. Sejengkal dari umah, leh plak balik makan even rehat sejam. Rehat lak ikut suka hati. Hikhik
5. Cuci mata! :DD

psst:Yesterday, Diwali. NAk merakamkan ஹாப்பி தீபாவளி pada kawan-kawan aku yang menyambut Deepavali. Terutamanya Mugambikai, Ester, Sopna, Balan, Ramesh, Kokilah, Hemalata Supaya Madhiyalagan KrishnanEva EvaniaVikneswary VijayanKokiLah PeRumalLogasunthary Palaniapah :). May your home light up with joy.

^this would be my lessons for today ;'( ^

No comments: