Monday, September 13, 2010

Datang & Pergi

Bukan sehari dua, bukan sebulan setahun, tapi 3-4 tahun. Sepanjang tempoh tu ramai je yang aku kenal, n xkenal datang dan pergi. Kekadang Allah swt temukan kita dengan org yg salah sebelum kita jmp org yg betul2 sesuai untuk kita, supaya kita belajar tuk memahami, menyayangi da membentuk kita seadanya. Aku percaya itu. Tapi aku bukan jenis menghargai, aku tahu aku kekadang 'take things for granted' dan at the end of it aku gak kecewa. Apa yg kau kerjakaan itu yg kau dapat. Humphh aku terpaksa kenal, aku terpaksa berpure2 supaya aku dapat lupakan, dapt buka minda luas-luas dan berpandangan terbuka. Aku boleh, cuma kekadang aku xmampu. Sbb aku insan yg lemah. Suatu masa, aku terimbas kembali semua kenangan itu. Kenangan yg wat aku gembira, KITA gembira samada kau ingat atau tidak. Aku ingin selalu di samping kau, dan menangis di bahu tatkala kau mberi semangat itu. Aku xtahu samada itu pura-pura atau seadanya kau, kerana kau makin pudar di layur masa. Sejarah KITA. Aku rindu.

No comments: