Thursday, December 16, 2010

DUREX!!!!!

Haru betol sejak bekerja separa masa di Farmasi Tesco Extra, customer sume nak up jer, demand betol. Haha itu boleh lah tahan lagi tapi kalau da lebih-lebih aku terus bagi injection taw! Ni kisah hari ke-3 aku bekerja kat farmasi Materia Medica, kerja yang secara spontan dan aku x terfikir pun nak. Bagi nama dan 2 hari after tu diorang call. Dah la ramai yang apply, tapi Alhamdulillah rezeki masing-masing kan. Berbalik kat cerita Durex ni, masa tu syif malam, Sharry xda jadi terpaksa keseorangan sambil berdiri menanti yang tak pasti. Chewahh ayat xle sedih lagi! lol Masuk la seorang lelaki separuh abad ni, maksud aku macam 30-an la kan, status=berkahwin ye! Masuk dan terus menerpa almari cermin Sex Accessories! Aku da macam cacing kepanasan kan, bajet xpernah tengok la padahal time boring-boring duk usha almari tuh! Durex, SensaOil, Sure up n jadah la sume tuh. Tiba-tiba pak cik ni tanya ''dik, warna merah xde ke?'' aku plak yang bajet blurr (serius blurr dan INESEN ok) :P Agak lama soalan tu tergantung dan *cengkerik* konon wat x dengar. Dia faham kot pastu dia beli Lubricant, bayar dan blah. Ngehh, korang tahu ke tu tuk ape?
 Tibe-tibe nak buka kelas Sex Education kejap.  
Lubricant aka pelincir ni untuk mereka yang dah berkahwin, menikmati kegiatan yang secara halal dan lebih mudah(ayat kau nak cover je kan ;'>) Dia mcam ubat gigi la senang, ada pelincir(ubat gigi) senang la nak gosok gigi dengan kenikmatan yang mengasyikkan, ye la makin gosok makin banyak buih an? lol
Setelah mengelap titik peluh yang xde la keluar pun, berlakon je lebih aku pun terkedek-kedek pergi belek dan tengok la isi kandungan dan fungsinya. Eceh! Baru nak belek tuh, tak sampai  5 minit tiba-tiba lelaki tu masuk balik dan beli produk SensaOil pula. 


Hoiii malu kau!! Da la dengan muka INESEN sekali lagi, sambil memegang tiub pelincir(seperti kucing kantoi curi ikan bawah tudung salji) dan memandang ke arah lelaki tu dengan sinisnya. Hah kecut kau. Xberdarah muka! Tersipu malu aku dan terus blah pergi wat sibuk kat kaunter, tapi dalam hati sumpah seranah! Rupenya, dia datang dan beli lagi produk kesihatan ye puan-puan. Habis je setel tag harga sume aku pun mengurut dada, LEGA! wheww! Kali ni produk tu fungsinya untuk lebih menggembiran isteri tersayang. Pulak? (Nak fungsi lebih-lebih pergi Google sendiri) Habis kalau lelaki yang tak beli produk ni, isteri dia tak gembira mehh? Hmm :'>

3 comments:

pinkhigheels said...

nawa 18sx betol..

_naJw@_~. said...

HAHA general knowledge okay!!haha

_naJw@_~. said...

nanti nak taw lebih lanjut meh dtg farmasi!haha